Ustawienia wskaźnika możesz zapisać do pliku. W tym celu wykonaj następujące kroki:
- otwórz listę wskaźników – CTRL + I
- dwukrotnie kliknij na nazwę wskaźnika
- przejdź do zakładki „Wpisz parametry”
- wybierz „Zapisz” w prawym dolnym narożniku
- zostanie zapisany plik z rozszerzeniem .set – domyślnie w katalogu MQL4\Presets dla MT4 lub MQL5\Presets dla MT5 w Folderze Danych
Mogą być dwie przyczyny takiego zachowania. Uruchamiasz programy na koncie demo oraz
- demo nie jest otwarte na imię i nazwisko z licencji – rozwiązanie: otwórz konto demo na dane (imię i nazwisko z licencji)
- demo jest już otwarte na właściwe dane ale klucz licencyjny nie został wgrany do właściwego katalogu – rozwiązanie tutaj: Mam problem z kluczem licencyjnym. Co zrobić?
Taki komunikat pojawia się przy handlu na koncie demo jeśli konto nie było otwarte na imię i nazwisko z licencji. Możliwe rozwiązania:
- pobrać nową wersję programu z wydłużonym terminem demo ze strony Aktualizacje | Wersje demo
- otworzyć konto demo na dane (imię i nazwisko) z licencji
Ustawienia FX Harvest PRO są przechowywane w 2 miejscach.
- Ustawienia startowe programu
- otwórz ustawienia – klawisz F7
- przejdź do zakładki „Wpisz parametry”
- wybierz „Zapisz” w prawym dolnym narożniku
- zostanie zapisany plik z rozszerzeniem .set – domyślnie w katalogu MQL4\Presets w Folderze Danych
- Ustawienia bieżące
- otwórz panel ustawień – zaznacz pole wyboru przy literze „S”
- wprowadź nazwę pliku ustawień
- kliknij „ZAPISZ”
- zostanie zapisany plik o podanej nazwie z rozszerzeniem .txt w katalogu MQL4\Files\FXH_Settings w Folderze Danych
Do programów dołączamy szczegółowe instrukcje instalacji i obsługi. Zanim zgłosisz problem upewnij się, że zapoznałeś się z instrukcją i wykonałeś wszystkie kroki instalacji. Najczęściej pojawiające się pytania dotyczą:
Jeśli zapoznałeś się naszym FAQ i instrukcją do programu i nie jesteś w stanie samodzielnie znaleźć odpowiedzi / rozwiązać problemu to zgłoś go do nas. Opisz czego dotyczy problem – staraj się podać nam informacje, dzięki którym będziemy mogli szybko Ci pomóc. Nie zdziw się, jeśli na zdawkowe zgłoszenie typu „nie działa mi” odpowiemy równie zdawkowo „a u nas działa” 😉 Do zgłoszenia załącz:
- zrzut ekranu z opisywaną sytuacją (możesz użyć dostarczonego z Windows narzędzia Wycinek i Szkic – uruchamia je równoczesne naciśnięcie 3 klawiszy – „Windows Logo” + Shift + S)
- pliki log – informację o jakie pliki chodzi znajdziesz tutaj
- pliki używanych przez Ciebie ustawień programu – informację o jakie pliki chodzi znajdziesz tutaj dla FX Harvest PRO i tutaj dla wskaźników
- jeśli błąd dotyczy transakcji wyciąg z historii rachunku z okresu, w którym wystąpił problem (po kliknięciu prawym klawiszem myszy w zakładce Historia należy wybrać zakres dat a następnie ponownie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać opcję „Zapisz szczegółowy raport” (MT4) lub „Raport -> HTML” (MT5)
- wszelkie inne przydatne informacje
Całość wyślij za pomocą formularza ze strony Zgłoś problem.
Postaramy się odpowiedzieć w ciągu 2 dni roboczych.
Jeśli uruchamiasz program w trybie demo, upewnij się, że jesteś zalogowany do rachunku DEMO. Programów bez klucza licencyjnego nie można uruchomić na rachunkach REAL, pokaże się błąd licencji.
Jeżeli zakupiłeś licencję a program zgłasza problem z kluczem licencyjnym to wykonaj następujące kroki:
- sprawdź, czy klucz załączony w paczce z oprogramowaniem jest umieszczony w Folderze Danych w podanym podkatalogu a jeśli nie to wgraj go i spróbuj ponownie uruchomić program:
- dla MT4 – MQL4\Files
- dla MT5 – MQL5\Files
- dla programu Trading Simulator (Tester Strategii) – Tester\Files
- jeśli po wykonaniu czynności z pkt. 1 nadal program zgłasza problem z kluczem sprawdź czy:
- w przypadku licencji na numer rachunku sprawdź, czy uruchamiasz program będąc zalogowanym do brokera na numerze rachunku, który podałeś do licencji
- w przypadku licencji na nazwisko sprawdź, czy uruchamiasz program będąc zalogowanym do brokera na rachunku, przy którym podane jest imię i nazwisko, które podałeś do licencji (dotyczy zarówno kont real jak i demo)
- w przypadku Trading Simulator (Tester Strategii) sprawdź czy jesteś zalogowany na koncie REAL, Simulator w wersji licencjonowanej nie działa na kontach demo
- jeśli po wykonaniu czynności z pkt. 2 nadal program zgłasza problem z kluczem sprawdź wpisy o licencji w logu i upewnij się, że posiadasz prawidłowy klucz i jest zgodność z danymi rachunku
- jeśli wykonałeś wszystkie powyższe czynności i nadal masz kłopot z kluczem napisz do nas e-mail lub przez messenger załączając plik log